090723



Ca 10*10 cm enkla kort. Chalkade i olika färger, hjärtstämpeln har jag gjort själv, bandet är klippt ur silvrigt metallark där jag använt Fiskars embossplatta för att göra mönster med.

Detta var de flesta av korten jag sålde av på marknaden. Jag har tidigare lagt in några här på bloggen. Titta på det som är inlagt i våras. Där tror jag att de tavlor jag gjort på de äldsta barnen finns också. Jag har även  tänkt att lägga in tavlan på minstingen och en stor bröllopstavla jag gjort på mitt eget bröllop.

För utom detta gör jag ju saker hela tiden och jag ska publicera dem också bara de blir till. :-)

Som ett sista skryt kan jag ju berätta att de flesta kuvert har jag gjort själv och också "klätt" dem innuti.

Ha det gott och på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0